Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedre kundeservice og tilrettelegging ser ikke jeg noen problem med. Vi som kunder må også akseptere en saksgang og tid fra skade til ferdig behandlet. Dette fungerer så bra at jeg kan kun gi topp karakter til alle involverte, superior kvalitet hele veien😁😁😁
Fikk dekt tannskade på reise i USA for tre år tilbake, veldig bra. Men hadde nå kontakt ang mistet bagasje på reise, fikk ikke dekning. Greit nok, var nok min egen tabbe at den forsvant, men kundebehandler var lite imøtekommende og virket sur. Dette gjorde at jeg desverre ble sur da jeg allerede var veldig lei meg og skuffet over å ikke igjen for mine verdier. Har aldri brukt annet enn reiseforsikring, så kan ikke uttale meg om øvrige forsikringer.
Hadde en hyggelig samtale medforsikringen, framla min skade , fylte ut et skjema om ulykken, og noen dager etterpå snakket jeg med en saksbehandler som ringte meg, og noen dager senere fikk jeg beskjed om at alt gikk i orden , hvis det hun leste opp var riktig, beløpet kom etter tre dager, fantastisk. veldig fornøyd.
Jeg bestilte drosjeforsikring med avbruddsforsikring. Da jeg hadde bruk for det , grunnet teknisk problem. Så viste det seg at den dekker kun kaskoskade. Føler meg lurt.
Dårlig kundeservice på telefon, blir alltid bedt om at de må ringe opp igjen og klarer aldri ordne saker per telefon. Dårlig dekning av innboforsikring på oss som er medlem i nsf. Har byttet alle forsikringer grunnet dårlig kundeservice. Får dårlig informasjon om hva forsikringen dekker. Dårlig kundeservice ved melding av skade, får ikke hjelp og blir kun bedt om at skaden må «la gå».
Alt var greit, gode svar og veldig proff.Jeg trengte informasjon om ei reise jeg uke kunne ta på grunn av et dødsfall i familien.
Veldig lett å sende inn skadeskjemaet og pengene var på konto dagen etterpå.