Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er enkelt å komme i kontakt på e-post, men jeg kan tenke meg at for de som ikke er så digitale kan det være litt vanskelig. Noen ganger vil man gjerne snakke med noen på telefonen. Men for meg fungerte det helt fint. Jeg fikk raskt tilbakemelding omgjort saken var, hvor lang behandlingstid det var og det gikk raskt å få det endelige svaret. Og en fordel at både jeg og ektefelle er LO medlemmer.
Rask, enkel og grei skadebehandling. Oppgjør på konto etter eit par dager.
Effektivt oppgjør da vi hadde et uhell i hjemmet Brukte ikke mer enn 10min innsats fra jeg lurte på om kanskje forsikring dekket til jeg hadde oppgjør på konto. Anbefales!
I avtalevilkårene står det at man må beskytte telefonen med deksel/skjermbeskyttelse. Men når uhellet er ute så dekker de ingenting overhodet. Fryktelig dårlig service!
Jeg har hatt en vannskade på taket hvor vann har ødelagt tak, vegg og gulv i både 1. og 2. etasje. Jeg tegnet forsikring i oktober 2019 og endret kilometerstand på bilen min 9. mars i 2021. Konsulent har gitt avslag på forsikring med grunnlag i at skaden har skjedd på et tidligere tidspunkt enn mars 2021. Min bil har ingenting med vannskade på huset å gjøre. Det er fremdeles målt fukt i gulv i 2. etasje. Huset mitt er fra 1905 og bygd i teglsten. Når vann trenger inn, tørker det igjen da det ikke er isolert. Kun 45 cm tykke vegger kledd med rupanel. Ingen glava isolasjon. Men ødeleggelsene inne er likevel store selv og selve tak og vegger har tørket. Forsøker nå etter beste evne å få tørket det som er igjen av fukt i gulv.
Etter at en 5år gammel ytterdør hadde svulmet ut grunnet vannlekkasje i døren, eksploderte ruten i døren. Dette vil de ikke dekke.
Enkelt å finne frem og snarlig tilbakemelding. Anbefales