Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskap som jobber mot kundene og ikke med kundene. De gir feil informasjon og bruker alt de kan imot deg. Betaler kun ut en brøkdel av det som de skal og har lang utbetalingstid. Tingsforsikring på innbo/reise. De tilbyr rabaterte tilgodelapper og gavekort som betaling. Useriøst. Ved tyveri fra jobben betalte de ut 2.000 kroner hvorav 16.000 var dokumentert. SOS i DK som de samarbeider med på reise sier legg å får dere refusjon. Etterpå leter Fremtind etter ting som gjør at du ikke får noe igjen, stikk i strid med hva Deres samarbeidspartner sier. SOS har ikke engang tilgang til kunderegister i helgene eller etter klokken 16. Helt utrolig. I tillegg må lege være godkjent av Fremtind/sos, noe som de opplyser om etterpå. Ikke å anbefale.
Flott service og kommunikasjon + tid mtp forskjellen med andre .
Grei og Rask sakbehansling. Ved utfylling av skjema, fekk eg beskjed om kva eg manglet, og kunne skaffe det. Saken vart ferdigbehandlet.
Så maksimalt fornöyd som det går an å bli. Topp topp.👍
Alltid rask og problemfri behandling.Kommer ikke til å bytte.
De avviste saken med motstridende begrunnelse og innhentet ikke tilleggsopplysninger for å belyse saken.
Veldig fornøyd, meldte skade på bil elektronisk, fikk ikke til å legge inn bilder av skade, rask saksbehandling, fekk velge lokalt verksted selv, behøvde ikke leiebil pga det.