Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode priser og rask behandling, men de prøver så godt de kan å komme utenom å skulle utbetale. Jeg har måttet gå i diskusjon med dem på alle sakene jeg har hatt inntil videre, men har fått det dekket til sist alle gangene, men irriterende at man føler man må "krangle" seg til det forsikringen dekker.
Raskt og effektivt. Grei nettbasert skademelding. God kommunikasjon.
Mistet en tiranklokke. Trodde tap ikke var tyveri. Var på reise pg mistet klokken i skogen. Reise forsikring burde hete tyveri forsikring.
Vi hadde problemer med rotter etter overtagelse av ny bolig. 65 telefonsamtaler med fremtind innenfor en periode på 2 mnd. Ny kundebehandler hver gang man ringte som måtte gang på gang sette seg inn i din sak. Ting tar alt for lang tid. Måtte mase og mase og mase og mase, til slutt finner fremtind ut at dette skal gå på selger av bolig, så vi får ingen erstatning og med det starte på nytt for å gå til tidligere eier.. Styr unna.
Dekker ikke alle utgifter ved skade. Dette gjelder gebyrer på resepter til medisiner som dyret må ha, og medisinsk fôr.
Veldig fornøyd. Fikk informasjon på nettet om verksted og mulighet for å bestille tid. Så fikset verksted og forsikringsselskap resten👍
Dårlig informasjon og oppfølging! Veldig vanskelig å nå vår behandler. De er dårlig på kommunikasjon.