Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var ikke mulig å signere digitalt på skjema man ble henvist digitalt til. Det kom feilmeldinger uansett hvilken nettleser som ble benyttet. Ved telefonisk henvendelse til kundeservice ble man viderekoblet til en av bankene. Her var det dessverre heller ingen hjelp å få til signering. Så signering ble aldri foretatt.
Rask og grei behandling. Ble holdt godt orientert underveis Raskt oppgjør!
Jeg fikk immidlebart svar fra saksbehandler ette jeg har meld skade. Jeg fikk beskjed om at Fremtind skal dekke utgiftene mine i forbindelse med ulikken min i utlandet. Penger var overført på konto mi rett jeg har sendt regninger. Jeg har også fått bra tilbud på dekkning av utgifter på behandling etter jeg kom hjem. Heg er veldig fornøyd fra hjelp fra Fremtind.
Sak 1: Lekkasje på bad. Vi ble forsøkt lurt ved at saksbehandler mente vår skade ikke var dekket, men det var den. Det sto helt tydelig i papirene at skade på tilstøtende rom var dekket, men saksbehandler mente jeg misforstod. På grunn av denne uenigheten dro saken ut over flere måneder før det ble slått fast at selvfølgelig skulle vi få det vi betalte ekstra for. Sak 2: Bilkræsj. Et år senere ble vår bil totalskadd av en buss mens den sto parkert. Det var altså ingen tvil om skyld. Siden den var helt ødelagt skulle vi få en pengesum, men summen vi ble tilbudt lå 50 000,- under den billigste tilsvarende bilen på finn.no. Vi var uenige i dette, og etter nesten to mnd fikk vi økt beløpet. Noe kan det virke som at vi var heldige, men jeg er overbevist om at de med vilje trekker ut tid for at folk skal bli desperate, og godta det de tilbyr. Det er knallhardt å leve mange mnd uten bad eller bil, og det utnytter de til det fulle. Hold deg langt unna hvis du kan.
100 % tilfredsstillende oppgjør. Rask og effektiv saksbehandling.
Bra forsikring fint o ha Jeg takker for hjelpen .
Gode kundebehandlere. raske på å ordne opp :) Vannskade på kjøkken.