Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra med tanke på kundebehandling og oppgjør, men meldingsskjema for reiseforsikring passet ikke for min situasjon. Bure vært noen valgmuligheter til! Forbedring anbefales!
Fornøyd 1.gang, men går tregt nå 2.gang. kun de to gangene jeg har vært i kontakt med aelskapet.
Rask og god behandling av saken. Hyggelig saksbehandler.
Svært skuffet over prossessen fra a til å, der hensikten helt åpenbart har vært å lete med lupe etter argumenter for å avslå en helt ordinær innbo-skadesak. Styr unna
Raskt og greit oppgjør, phyggelige folk som jobber der
Veldig dårlig Ikke fornøyd, var veldig frekk i telefonen. Har aldri opplevd at noen har snakket såpass frekt. Var veldig slemme kommenterer fra hun som snakket i telefonen. Sånn bør det ikke være lov til å snakke med kunder.
Jeg er fornøyd med saksbehandlingen når det gjelder skaden på bilen min