Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna! Ble instruert av kundebehandler på vakttelefon når jeg skulle melde skade til å bestille rørlegger for å befare skaden, bare for å bli sittende med regningen etterpå. Erstatningskravet ble forsåvidt avvist, og da ønsker de vel ingen kostnader selv for å befare dette. Håpløs kundebehandling både på vakttelefon og epost i etterkant.
Etter å ha meldt fra til Fremtind om vannskade, gikk det kort tid før det kom en mann og så på den. Deretter kom raskt flinke og hyggelige fagfolk og utbedret skaden til min fulle tilfredsstillelse. Jeg vil takke Fremtind for deres gode behandling av skadesaken min og for at de sendte de beste fagfolk til å utbedre skaden!
Topp service og rask behandling av saken. Får alltid god informasjon og forståelige forklaringer om hvordan man skal forholde seg i saken.
Først kom « Hans», med enorme nedbørsmengder, og vannet sto så høyt som 1,5- 2 m i kjellerboden. Da Brannvesnet og borettslagets pomper hadde fått fjernet dette, kom det en ny oversvømmelse noen dager senere. Jeg kan ikke få fullrost Fremtind Forsikring nok, for måten de taklet alt på. Hyggelige ansatte som ordnet opp på en ryddig og imponerende måte. Samarbeidet veldig godt med meg underveis da kondemneringen var klar. Hver enkelt ting ble fotografert, taksert og de ringte og og gjennomgikk ting for ting med meg. De spurte hele tiden om jeg var enig i hva hver ting var verdt. De ringte også rundt til de jeg hadde kjøpt tingene fra, for å få riktig pris. Jeg er mektig imponert over hvor grundig de gjorde jobben, og hvor hyggelig hjelp jeg fikk.
Uhell med hvitevare og fikk raskt hjelp med løsning.
Vi er veldig fornøyd med forsikringselskapet, rask og god service 😉
Fornøyd med forsikring og ssksbehaler er hyggelig. Gir rask svar.