Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg blei høflig gjort oppmerksom på at egenandelen for motorskade er høyere enn den som er i kontrakten.
Rask behandling. Viser oss kunder stor tillit.Virker som dere har dyktige og omtenksomme medarbeidere
Rask og god service👍 Greit og gå inn på hjemme siden sende inn skade👍
Rask behandlings tid. Enkelt å melde skade. Viser tillit til kundene sine og ikke gir deg hodeverk som mange andre forsikringsselskap gjør! Ble ranet på ferie i Barcelona og meldte dette til reiseforsikringen jeg hadde da (dessverre ikke Fremtind) Endte med at jeg ga opp hele greiene og mistet mye penger. Skal fremover ikke bruke annet enn fremtind
Hvitevarer som er eldre enn 5år blir ikke erstatte, feks kjøleskap, null erstatning, mitt var 7år gammelt. All mat ødelagt, estimert pris på maten var ca 1600kr egenandel var på 2000kr derfor ikke noe erstatning i det hele tatt.
Skikkelig useriøse. Ikke svarer dem heller på mail eller tlf. Tar over 1 månede å reparer tlf og null plaster på såret... rett og slett verste jeg har vært borti. At folk og firmaer bruker dette er helt uforståelig for meg, men det ser ut som mange store firmaer bruker dette da det kanskje er billig. Søppel!
Rask og problemfri saksbehandling. Sakene blir løst på en god måte. Ikke opplevd noen problemer i dette selskapet. Anbefales.