Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir mye dyrere på kort tid. Hadde skade og var en del rot.
Jeg har lvert en sak om min BMW.Verkstedet har levert en melding om skaden, men skadenumeret ble det siste sifret byttet til 4.D et skulle ha vert 3.Jeg ringer dere,. for svaret uteblir. Får da svar at det siste sifret i skademeldinga er feil så jeg må begynne på nytt.For meg er slikt helt uforstålig.
Er veldig fornøyd med en så god behandling av forsikringsselskapet.
Rask tilbakemelding og saksbehandling. Fikk telefonisk kontakt med Fremtind da jeg først fikk avslag på saken. Det førte til at saken ble behandlet på nytt med tilleggsopplysninger.
Rask og god behandling, veldig fornøyd. Flinke til å svare på spørsmål.
Er meget fornøyd, rask service og hyggelige folk som var flink å forklare og anbefale.
Dyktige saksbehandlere, som forstår vårt problem, og som raskt kommer med en god løsning