Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imøtekommende og omsorgsfullt behandlet i en kaotisk og surrealistisk opplevelse etter at jeg mistet min skjønne kompis og turkamerat på den måten jeg gjorde 26juni23. 🌹Takk🌹
Kom ikke igjennom på tlf linken men gjorde det manuelt, kanskje grunnen var at jeg var på Kreta , men rask respons da jeg ringte sos og ble møtt av en hyggelig og forståelsesfull person som sa at de ordnet alt
Bruk ihvertfall en annen forsikring, det kan ikke bli verre. Jeg trenger hyggelige folk når jeg snakker i telefonen om saker som er viktig, her manglet det. Vi var i en traumatisk situasjon pga Brann og jeg forventet oppfølging og hjelp. Jeg måtte gjøre alt selv, ingen service hjelp uten jeg ba instendig om det. Skulle gjort mer med saken men orker ikke mer.
Veldig lettvint og god kundebehandling når du har fådd skade
Raskt oppgjør Litt vanskelig å få svar på e-post Greit å få snakke med dere på tlf
Fra ulykken skjedde fikk jeg hjelp hele veien.Behandlet meg veldig bra.veldig effektive med å behandle saken.Verkstedet må jeg også rose med å hjelpe meg
Hyggelig, presist jobbet, god komunikasjon, 0 stress som kunde. Fortsett sånn. Mvh Grethe N B.