Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig saksbehandling fra innmeldt skade, slett oppfølging + dårlig vurdering av skadesaken. Undertegnede må påklage saken
Veldig rask og god behandling.God forklaring av behandling av resultatet av forsikringen.
Kjempefin kundeservice og god kvalitet på saksbehandlingen
Det var raskt svar på reiseforsikringen da jeg tok kontakt om sykdom på tur med Hurtigruten, men personen som svarte meg vedrørende telefonen var ubehagelig da hun fortalte med at jeg måtte lese reglementet for forsikringen da den hadde blitt endret i det siste. Det var ikke noen endringer da min kusine fikk igjen for sin telefon for noen måneder siden.
Fikk tilbakemelding med saksnr. På email med en gang.
Det var god og rask saksbehandling når eg først hadde gjort endel grunnarbeid med NSF, tlf mail osv. Dette pga at det var ukjent for meg at NSF hadde endra forsikring til Fremtind . Etter utfylling av rett skjema gjekk saksbeh. fort og greit 👍
Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger og de jeg har pratet med har alltid vært hyggelige.