Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er oversiktlige info og lett å forstå. Det er og romslig
Jeg fikk kortslutning på min Husqvarna 430x Automower robotklipper. Det var en plugg på kabelgjennomføringen som hadde løsnet og den hadde tatt inn fukt og kortsluttet. Jeg har nesten brukt et år på å prøve å få dette dekket gjennom reklamasjon og garanti uten noe velvilje fra Produsent og salgssted. Prisen på reparasjon kom på 33000 kr. Dette løste seg når jeg meldte saken inn til Fremtind hvor jeg har min innboforsikring. Det tok kun en liten uke før pengene var på Konto. En helt utrolig hjelp å få når man har stått å stanget i et år mot konsern som ikke har lyst å gi uten en krone og ikke har sympati for en liten kunde som meg som kun hadde investert litt over 40 tusen.
Samarbeidspartnerne (verkstedene) til selskapet må forbedre seg BETYDELIG ovenfor sine kunder. Det eksisterer en betydelig kompetanse på biler utenfor merkeverkstedene, kanskje bedre. ALLE kan ta feil, men styrken er å innrømme det.
Greie priser (med LO-medlemskap) Enkelt og greit ved skadeoppgjør
Lett å få kontakt, både på telefon og på mail.Raske svar fra saksbehandlere.
Raskt enkelt greitt,som sakt berre 3 mnd i selskapet men velvilje alle plasser,sjøl i helgen prøvde dei og få leiebil sjøl om det er vanskelig
Ble positivt overrasket over rask og enkel saksgang. Etter at vi meldte skaden tok takstmann kontakt samme dag, og 2 dager etterpå kom han og sjekket. Det skal sies at han hadde reisevei på 14 mil en vei, så tror ikke han kunne kommet tidligere! Så alt i alt er vi veldig fornøyde!