Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tregt. Dårlig nettside for å følge saken. Kjip leiebilavtale. Toyota Yaris i leiebil for en BMW 3 serie. Dårlig oppfølging, må ringe inn å spørre fremfor å få informasjon.
Raskt oppgjør og enkel saksbehandling. Påminnelse hvis noe mangler eller er glemt.
Meget fornøyd måten jeg ble behandlet av kundebehandler og saken ble løst på.
Veldig fornøyd med hjelp jeg fikk. Raskt svar og raskt oppgjør. Svært fornøyd.
Saksbehandleren virket veldig uforberedt på og behandle saken. Ta personlig kontakt med skadelidende og ekspertise til saken.
Har brukt Fremtinds tjenester både ved sykdom og tyveri/skade. Deres reaksjon har vært rask og helt problemfri for meg.
Saken min antar jeg er ukomplisert. Burde vært behandlet for lenge siden. Alle etterspurte vedlegg er sendt. Fremdeles ingen utbetaling. Jeg er ny kunde i Fremtind og har ikke benyttet reiseforsikring i tidligere selskap. Derfor er jeg misfornøyd.