Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt Fremtinds tjenester både ved sykdom og tyveri/skade. Deres reaksjon har vært rask og helt problemfri for meg.
Saken min antar jeg er ukomplisert. Burde vært behandlet for lenge siden. Alle etterspurte vedlegg er sendt. Fremdeles ingen utbetaling. Jeg er ny kunde i Fremtind og har ikke benyttet reiseforsikring i tidligere selskap. Derfor er jeg misfornøyd.
Hyggelige og hjelpsomme. Gir gode forklaringer og oppfølging underveis.
Enkelt skjema å fylle ut. Hurtig tilbakemelding på resultat etter at skadesaken var meldt inn.
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Rask utbetaling. God service på alle møter.
Fornøyd med god service og rask tilbakemelding. I tillegg var det gode beskrivelser på hvordan man går frem.
100 dager ventetid på reiseforsikrings oppgjør, ingen kommunikasjon eller informasjon underveis. Ved innboforsikring fikk jeg avslag på søknad etter å ha haket av feil i skjemaet. Rekkehus er leilighet, ikke hus. Ingen forklaring /oppklaring i skjemaet.