Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling, god kommunikasjon, lett å komme fram til rette vedkommende
Fremtind utnyttet politiske signaler i forhold til ikke-anbefalte reiser til å nekte berettigete krav fra kunder. Premieinntektene var uendret store under Corona-tiden fra faste kunder, da nesten ingen reiste var dekningskrav sterkt redusert. Likevel vanskeliggjorde Fremtind prosessen ved vårt krav. Utrivelig kommunikasjon inntil helomvending når vi raslet med sablene. Vi er forsikret gjennom Norsk Sykep.forbund. Det er de som har valgt Fremtind, noe de bør revurdere for sin flåteforsikring.
Feilinformasjon. Horribel lang behandlingstid. Umulig å få kontakt med på tlf og svarer ikke på mail. Overser nøytral takstmann og bruker sin egen ansatt for å gi avslag i skadesaken på feil grunnlag. Selskap blottet for empati, medmenneskelighet og sans for rett og galt. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet og havne i en situsajon som vi gjorde. Tydeligvis tar det ikke dette selskapet fem flate øre å skakkjøre en barnefamilie økonomisk. At de reklamerer med norges mest fornøyde kunder på skadeoppgjør kan umulig ha rot i virkeligheten.
Fikk raskt hjelp,saken var behandlet på en dag.Løsningen har hjulpet oss å fikse skadet.
Skrev inn kva som hadde skjedd og kva problemet var. Fikk tilbakemelding en liten time senere om at saken var godkjent og korleis eg skulle gå fram. Hadde nokre spm som eg fekk raske svar på.
Positiv opplevelse hele veien. Veldig fornøyd. Fortsetter hos Fremtind.
Her er det ingen form for løsningsorientering eller forslag for løsning ovenfor kunde. Sørvis er en stor mangelvare hær. Nå viser det seg at det huset jeg nå har bodd i 10 måneder har avvik i forhold til takstrapporten som.