Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ble oppringt fra ett nummer markert som spam, fått tekstmelding med beskjed å ringe ett nummer fordi dere treengte flere opplysninger. Nummeret som jeg ringte tilbake flere ganger styrte med gang på gang til samme sluttmelding: vi har sendt deg en melding med link der du finner svar på det meste!!!! WTF!!
Alt proft utført, kjapt oppgjør . Aldri tvil om sakens utfall.
Flinke folk som løste saken ganske fort. Veldig fornøyd
Bilen er sterkt forringet som følge av at saksbehandler og forsikringsselskap ikke vil påta seg jobben med å utbedre skaden. Dette selv med den beste og mest supre forsikringen de tilbyr. Tenk dere nøye om før dere går bort fra andre tilbydere.
Var meget godt fornøyd med arbeidene og behandlingen.
Etter innbrudd på hytta prøvde vi først å melde inn skaden over telefon. Der møtte vi en kronglete meny og en lang kø. Meldte inn skaden digitalt i steden. Fikk et automatisk svar om at ville bli kontaktet innen 3 virkedager. Dette er nå en uke siden, og vi har enda ikke hørt noe. Prøvde å ringe igjen i dag, men det var fortsatt for lang kø på telefonen til at jeg tok meg tid til å vente.
Hyggelig telefonsamtale og alt gikk på «skinner» Anbefales 😀