Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god oppfølging når saksbehandler leste hele saken
Problemfritt kundeforhold.Det er ikkje meir og sei om det.
Veldig enkelt å melde skade. Kort saksbehandlingstid. Effektivt system.
Om man kjøper en vare med kontanter, husk da på og få en kjøpskontrakt. Ellers gjelder ikke forsikringen. Jeg kjøpte ett kikkertsikte på Facebook og fikk en skade på dette. I og med att siktet ble kjøpt med kontanter, så kunne jeg ikke vise eierskap. dermed fikk jeg ikke erstattet siktet av forsikringen. Jeg sitter tibake med en følelse av att det kunne vert stjålet ? Jeg har orginal emballasjen og nummeret på siktet. Jeg tilbød og sende dette til saksbehandler så han kunne få verifisert ektheten, men det var ikke tilstrekkelig. Jeg tok kontakt med Tryg, gjensidige og Ibis forsikring. Ingen av disse selskapene hadde en slik praksis. Så dermed forlater jeg Fremtind og går over til Ibis, på det bytte sparer jeg 4000 kr i året.
Forsikrings agenten kom hit dagen etter vi ringte👍
Min erfaring medFremtind er positiv. Hyggelig mottakelse pr. Telefon. Og raskt oppgjør om uhellet er ute!
Veldig fornøyd. Fikk raskt svar og behandling av min sak.