Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Motorskade på bilen min. Fikk rask tilbakemld om mulighet for leiebil inntil 10 dager mens selskapet vurderte om de dekket skaden. Fikk så rask tilbakemld om dekning og videre avtale om leiebil. Fikk avkortet egenandel pga av skadefri siste 4 år. Veldig fornøyd med Fremtinds toppkaskoforsikring,og selskapets håndtering av skadesaken!!!
Jeg har fått en annen forsikring en jeg spurte etter. Uten dekning på det jeg ønsket.
Svært lite hjelpsomme. Jeg må sannsynliggjøre at forsikringen dekker skaden. Det er ikke nok med bilder. Virker som om de prøver å unngå å hjelpe ved å bruke et, for mange, komplisert språk og termer. Lite interessert i service, og jeg oppfatter at de gjør seg vanskelige, ref mail under: "Takk for bilder. Vi gjør deg oppmerksom på at det er du som huseier og forsikringstaker som må sannsynliggjøre og dokumentere at det har inntruffet en bestemt hendelse og årsak som omfattes av forsikringen. Dette er i henhold til alminnelig erstatningsrett. Vi har derfor behov for at du avdekker hva slags type insekt det er snakk om her. Dersom du uten hjelp av fagmann kan dokumentere årsaken til skaden kan du sende inn dette til oss så kan vi vurdere saken på nytt. Hvis relevant trenger vi bilder og nærmere beskrivelse av hendelsesforløpet (eksempelvis endringer som kan påvirke vår forståelse av hendelsen). Hvis du ikke klarer å avdekke årsaken, anbefaler vi at du kontakter en relevant fagperson som hjelper deg med å avdekke konkret årsak før vi kan vurdere saken på nytt. Hvis det dokumenteres med en skade som omfattes av forsikringen, vil kostnader forbundet" Slik var svaret etter at jeg sendte bilde av skaden.
Rask behandling. Hyggelige ansatte. Som holdt lovnadene sine.
Enkelt å melde skade via nett, rask behandlingstid og oppgjør.
Enkel og rask saksbehandling som har ordnet seg på en god måte.
Dårlig dekning, if og Gjensidige dekket saken mens fremtid ikke ville dekke samme sak. Samt dårlig tilgjengelighet