Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som er brav er. Lettere å kommunisere, Man får løser problemene. Det som kan blir bedre er: Den er lang behandling tid Oppdatering er viktig under veis.
Ikke like greit å få de til å forstå. Noe som mulighet med litt mere lyttende
Mangelfull og motstridende informasjon de gangene jeg var i kontakt med Fremtind i min skadesak( reiseforsikring)
Jeg er veldig fornøyd med behandling jeg fikk etter at jeg ringte ang. Knust klokke. Sendte først Mail. Men den ble ikke godkjent. Når jeg da ringte og forklarte hva som var skjedd, fikk jeg god hjelp.
Dårlig kommunikasjon og oppfølging fra fremtind, mye frem å tilbake, eneste positive var en hyggelig takstmann. Men han ble sendt 2-3 uker etter skaden.
Var så uheldig at jeg mistet og knuste skjermen på min ipad ,sende skademelding til forsikringsselskapet og fekk omgående svar at forsikringen dekka skaden
Ryddig og positiv behandling av skadesak! Virker faktisk som om dere jobber for kundene🤓