Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innboforsikringen dekker mye. Jeg liker at saksgangen er rask og enkel og at de stoler på meg.
Rask behandling ,hele saken ble løst over telefon. Ellers jngenting og klage over.
Fikk ikke dekket forhåndsberslt hotellovernstting som vi ikke kunne benytte pga forsinket fly
Mottok først en SMS og deretter e-post fra Fremtind. Her var orienterte saksbehandler om hva de hadde gjort og om jeg hadde hatt flere utlegg.
Jeg er veldig godt fornøyd med service og hjelp på telefonen. Lite tilfreds med nettløsningen.
Enkelt å melde skade, kjapt oppgjør etter skaden😊.
Dette var en forsikring knyttet til kredittkort. Halve erstatningen totalt enn det jeg ville fått per person om jeg hadde vært lur nok til å bruke den forsikringen jeg betaler for. Burde vel egentlig skjønt at en "gratisforsikring" er noe drit.