Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind’s claims process has no path of requesting more information or documents, so if a claim is missing some documentation that the insurance company wants they will assume that it doesn’t exist and reject the claim. You get one appeal, and if the appeal is missing some other document that was never mentioned in the earlier rejection they again just assume and reject the claim, and tell you to take them to court if you are unhappy. Fremtind will never call or email you to ask for more information during a claims process. Hands down the worst claims experience I had amongst the 5 companies I had experienced.
Har bare positive erfaringer. Det som jeg har hatt er bolig og sist bil.
Jeg er veldig fornøyd med så raskt Fremtind ordnet opp for meg.
God kommunikasjon. Effektiv og profesjonell saksbehandler. Ryddig oppgjør.
Har ikke hatt så mange feil...men, har alltid fått perfekt behandling tidligere.
Norges beste på skadebehandling og oppgjør! Fremtind hjalp oss i tillegg når boligkjøperforsikring hos annet selskap ikke leverte forventet hjelp og service.
Ok forsikringsfirma. Har ingenting å utsette på det.