Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde bilproblemer i sommer og bilen trengte veihjelp. Vi har ikke vært i tilsvarende situasjon tidligere og var usikker på hva vi skulle gjøre og hva vi hadde rett på. Vi ble ikke veiledet på en god måte. Bilen var toppforsikret med rett til leiebil. Det tok tre dager fra bilen ble berget til vi kunne hente ut leiebil på grunn av dårlig veiledning fra kundeservice. Vi måtte organisere privat reise fra stedet hvor bilen stoppet og fram til hytta, noe som ikke var enkelt. Det samme da vi skulle fra hytta og til leiebilselskapet, en reise som tar 50 minutter i bil. Vi har byttet forsikringsselskap.
Etter ulykke på sykkel fikk eg rask og god oppfølging. Eneste de ikkje dekket var selve sykkelen. Det var litt skuffende b
Jeg forventet å dekke veterinær kostnader minst halv parten av behandlingen. Ingen spurte meg da jeg signerte forsikring avtale med DnB, hva skal dekke eller ikke dekke av behandlings kostnader.
Ifm bilskade opplevde jeg selskapet som svært uryddig. Ble møtt med dårlig kundeservice og lang ventetid allerede fra spørsmålet om veihjelp på skadestedet. Under verkstedoppholdet hører jeg ingenting fra forsikringen ang. saken før verkstedet selv opplyser at takstmenn fra selskapet selv har vært innom å sett på bilen og at de hadde konkludert med at skaden ikke kunne dekkes av forsikringen. Dette får jeg ingen beskjed om selv, verken på forhånd av besøket eller etterpå. Heldigvis var verkstedet behjelpelige og fikk bilen på veien kjapt etter dette. Avslagsbrevet fra forsikringsselskapet kom vel først noen uker etter det igjen.
Ble tatt imot på en god måte, ble hørt og saken ble løst mye fortere enn forventet og på en flott måte. Veldig fornøyd!
Effektiv og rask behandling. Hurtig oppgjør. Relevante spørsmål.
Nesten 2 uker etter innmeldt skade på reiseforsikring, fikk jeg oppgjør i form av gavekort, eller penger på konto. Det var krise, da gutten ble frastjålet bag med fotballutstyr på reise til Norway cup. Ingen å få kontakt med i Fremtind på telefon. Måtte kjøpe alt nytt i Oslo, da det var kamper. Så får vi tilbud etter nesten 2 uker på gavekort, eller redusert utbetaling på konto. Sørgelig kundebehandlin.