Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind viste forståelse når akutt behov for hjelp oppsto og hadde rask behandlingstid . Føltes veldig trygt.:)
Fornøyd Kunde : helt process er enkelt og går bra.
Ble påkjørt av bil i starten av MC sessongen. Stor materiell skade. Takst, reparasjon og ferdigstillelse gjort på to uker. Skadeoppgjøret raskt og effektivt. Fantastisk skadebehandling
Meget fornøyd med et raskt svar og oppgjør fra Framtiden forsikring.
Fikk et dypt hakk i skjermen på min så godt som helt nye Mac, men det viser seg at det finnes et smutthull (såklart), så de dekker ikke dette og jeg sitter igjen med å måtte betale 10 000kr+ for ny skjerm alene. Etter å ha hatt denne forsikringen i årevis og aldri hatt bruk for den så svikter den selvfølgelig når jeg først trenger den. Utrolig skuffende men ikke veldig overraskende.
Gode skadeoppgjør og hyggelige kundebehandlere. Vi har hatt sykdom under reise, og fikk raskt kontakt med selskapet som ordnet opp og utlegg vi hadde hatt sto på vår konto dagen etter samtale med kundebehandler. Ved skade på bil ble også alt ordnet raskt og smidig
Jeg likte gamle DnB bedre, enda raskere og enklere oppgjør. Fremtind har en del egne regler rundt oppgjør som er krevende å sette seg inn i. Har hatt noen skader, har fått det jeg har forventet og oppgjørene har gått fint. Prisen jeg betaler har økt forferdelig fort, men det skyldes kanskje også at vi har hatt en del skader (selskapet har nok tapt mer enn de har tjent på oss de siste årene). Vurderer å bytte selskap først og fremst ettersom jeg er redd risikoscoren min hos Fremtind nå vil ødelegge konkurransedyktig prising av tjenestene.