Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort saksbehandling. Ryddig saksgang. Tydelig kommunikasjon. Kan bli bedre på å opplyse om hvilke valgmuligheter man som forbruker har når det kommer til å velge verksted.
Heilt greit. Men sian dei skulle gjera jobben inne på ett soverom, kunne ein godt gitt info til dei som kom og gjorde jobben at dei hadde på seg reine klær.
Lett å få kontakt, rask behandling og vennlig og profesjonell respons
Veldig god hjelp og hyggelige kundebehandlere.Raske tilbakemeldinger.
Var en ok erfaring med kundeservice, men skulle gjerne at forsikringen skulle dekket mere innenfor de kronene man forsikrer for
To ganger har jeg hatt behov for hjelp fra Fremtind og begge gangene har hjelpen vært effektiv, hyggelig og - ikke minst - tillitsfull.
Dårlig saksbehandling og oppgjør som skulle være er tilbud ble utbetaling uten noe videre avtale . Måtte selv purre etter 4 mnd