Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekker ikke noe om en i reisefølget blir utsatt for noe, ikke snakk om å dekke slik at man kan få hjulpet vedkommende. Da må man dekke alt selv. Bør ungås om man er glad i dem man reiser med.
Lett å finne frem i skjemaet og raskt svar på henvendelsen.
Veldig fornøyd , ingen bonustap selfølglig , bra leiebil og bra reparasjon
Ganske smidig, men lite fleksibel. Insisterte på å kjøre bilen til nærmeste verksted som var veldig lite. Det resulterte i flere uker lenger reparasjonstid og leiebilkost.
Flink takstmann med god kommunikasjon underveis og etter jobben.
Har allerede gjort det i innsendt materiell.Følte at jeg aldri kom igjennom hos de forskjellige saksbehandlerne,og at det var liten forståelse hos disse for vanskelighetene jeg hadde for å få relevante opplysninger fra flyselskapet kravet gjaldt.
Det er aldri noe problem når skal melde fra om en skade.