Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke så mye å fortelle. Det var hendelsen med skade på mobiltelefon som jeg fikk en rask avklaring på. Var fornøyd med det.
Lett tilgjengelige kundebehandling med ekte forståelsesfulle folk som ville hjelpe. Vi hadde ein svært kort ferie, med eit ganske begrenset budgett, da vi mistet bagasjen og måtte kjøpe inn alt av klær og utstyr, så ba vi om eit raskt forløpig oppgjør for å kunne nyte resten av ferien, det kom iløpet av få timer. Fantastisk.
Helt topp! Beste forsikringen som finnes idag. Veldig lite styr når uhellet er ute.
Sørger ikke for utbedring av kjente feil før skade har skjedd. Deretter kortes utbetaling ned. "Nøytral" 3 part som hentes inn er ikke nøytral. Hent inn egne folk ved større saker.
Jeg er fornøyd med servis og skjema på reklamasjon/feil med støvsuger.
Effektivt , fin dataplattform, rask med takstperdon, og god service
Utrolig dårlig oppfølging sv min sak, takstmann dei bruker er ikkje på , gjør bare som framtind vil.