Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp av profesjonelle folk. Satt igjen med en god følese.
Meget godt fornøyd med oppgjør og behandlings tid.
Vi meldte en vannskade i garasjen i midten av februar 24. Fremtind sendte ut Recover for å hente ødelagt innbo i begynnelsen av mars. Vi har nå ventet på å få svar på saken i over 2 mnd. Når denne saken er opp og avgjort kommer vi til å bytte selsksp tvert. Har aldri vært ute for dårligere kundeservice og eviglang behandlingstid!! Verste forsikringsselskap vi har vært borti!
Bra. Kan anbefales. Gjelder også tidligere saker jfr innboforsikring. Ryddige saksbehandlere. Hjelpsomme.
Lang saksbehandlingstid, komplekst og utydelig svar.
Utmerket! God pris med LO Favør og god kundeservice.
Ingen hjelp å få. Dekning bare bortforklares, uten at en føler at argumentene mine som kunde lyttes til i det hele tatt.