Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Fikk hytta mi ldelagt av storm. Forsikringsselskapets takstmann skylder på telehiv/setningsskader. Har vært kunde i mange år. Sjokkerende. Styr unna.
Utrolig skuffende oppfølging fra saksbehandler. Saken ble først avvist uten at saksbehandler hadde satt seg ordentlig inn i saken. Først etter fire runder med telefonsamtaler og en haug med e-poster fikk vi forklart hva saken vår egentlig gjaldt. Opptil fire ulike saksbehandlere som alle sa litt ulike ting, og ingen tok kontakt igjen bortsett fra den aller siste vi var i kontakt med. Vi endte til slutt opp med å få igjen nesten alt vi mente vi hadde krav på selv om det første kravet ble blankt avslått. Makan til kronglete og vanskelig oppgjør. Anbefales ikke.
Ble syk på reise og ble informert av Fremtind om hvordan jeg skulle gå frem. Det var 20 min hver vei til lege og jeg var sengeliggende. Fremtind orienterer om at konsultasjon med lege på annet vis (tlf, video eller e-konsultasjon) er tilstrekkelig. Så får jeg avslag for erstatning, med begrunnelse i at jeg har gjort nettopp som de sa, dvs hatt telefonkontakt og e-konsultasjon med legen. Det er helt uakseptabelt.
Alt for treige. Holder ikke avtaler eller frister. Må regne med å purre masse.
billig og bra! god kundeservice og enkelt og fikse selv på nett om det er noe
Enkelt og registrere skaden, raskt å legge ved vedlegg, og meget raskt oppgjør. Alt via nettet uten saksbehandlere.
Lett å komme i kontakt med hyggelige og flinke konsulenter.