Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask tilbakemeldinger. Synes ikke avslags grunner er helt bra på enkelte årsaker. Men grense må man ha. Synes at når et fly blir forsinket og en av personalet er syk så flyet blir forsinket så bør det være god grunn for at man skulle fått refusjon for neste fly videre når man må kjøpe nye billetter.
Tip top kunders service i alle åra jeg har vært hos dem.
Lurer folk. Selger super reise men dekker kun 25% av det du taper. Styr unna for de er frekke
Løse saken innen ett par dager. Men etter endt av saken, da var det vanskelig å få tak i de hvis det er noen du lure på eller mangel på noen angående forsikring.
Fikk ikke dekket mitt krav, men slik er reglene. Svartid og informasjon fra kundebehandler var meget bra.
Forståelig å hurtig skadebehandling. Greie tilbakemeldinger underveis i saka.
Responstid på skadeoppgjøret. Fikk hurtig oppgjør for de utgiftene jeg har opplyst og dokumentert om. Medisiner og bandasjer har jeg ikke sendt inn krav om å få dekket.