Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke velg dette selskapet! Det eneste dette selskapet bryr seg om er å tjene penger og ikke utbetale noe i enhver sak.
God kundebehandling, men litt uerfaren den jeg snakket med.
Tar lang tid å få tilbakemelding etter skade. Purrer flere ganger. Har fått kundeundersøkelse selv før sak er avsluttet. Fikk beskjed om å bevise uværet som påførte skade på elektriske husholdningsapparater. Som tidligere ansatt i sparebank 1 er dette særdeles skuffende. Fremtind er ikke i nærheten av den kunde og skadebehandlingen man hadde hos sparebank 1 forsikring.
Bra løsning ved henting med å betale egenandel direkte til butikken. Lang tid på å svare når du sender mail. 2000 i egenandel for skade på mobil er 1000,- høyere enn gjensidige. Ingen dekningsgaranti. Ingen avtale om utlånstelefon. Hadde en IPhone 6 til utlån, helt krise. Reparasjon hos deres partner elkjøp tok tilnærmet 2 uker. Der selve reparasjonen tok 10min siden de bare bytta til en refurbished enhet.
De er veldig flinke folk vet hva de snakker om. Hjelper med saken.
Behandlingstiden på forsikrings saker tar alt for lang tid.
God service og raskt oppgjør når en skade oppstår . Dyktig takstmann og proffe saksbehandlere .