Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overlegen takstmann,vedkommende oppførte som om det var han som skulle betale av egen lomme
Hva er vitsen med reiseforsikring, når man ikke får erstattet det man mister på ferie??
Rask behandling av skadesaken. Svært fornøyd med dekning av skade jeg fikk på innbo.
Fra skaden skjer med den usikkerheten som oppstår og til kontakt med Fremtind er opprettet, da senker skuldrene seg. Takstmann gjør en meget tillitvekkende befaring som gjør godt. Ting faller på plass !!!
Fikke en sjokkøkning på premie på bil ved hovedforfall. Velger å vurdere nytt selskap som ikke dreper økonomien.
Har god erfaring. Samvittiggets full og grundig bahandling
Vanskelig saksbehandle. Hun gadd ikke lese seg opp i saken før hun uttalte seg. Innkompetanse og veldig lang behandlingstid. Nås ikke på tlf. Måtte bruke tid og resurser på å maile. Lite tilfredstillende.