Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra skaden skjer med den usikkerheten som oppstår og til kontakt med Fremtind er opprettet, da senker skuldrene seg. Takstmann gjør en meget tillitvekkende befaring som gjør godt. Ting faller på plass !!!
Fikke en sjokkøkning på premie på bil ved hovedforfall. Velger å vurdere nytt selskap som ikke dreper økonomien.
Har god erfaring. Samvittiggets full og grundig bahandling
Vanskelig saksbehandle. Hun gadd ikke lese seg opp i saken før hun uttalte seg. Innkompetanse og veldig lang behandlingstid. Nås ikke på tlf. Måtte bruke tid og resurser på å maile. Lite tilfredstillende.
Hyggelig betjening og god forståelse av problemer. Raskt oppgjør når saken er løst.
Lang behandlingstid, og svarer ikke på tlf eller mail. Synes det er rart at LO favør velger en så dårlig løsning for sine medlemmer.
To saker over to år nå med dårlig kommunikasjon, krangling om utbetaling og lang behandlingstid. Positivt at det gikk raskt når jeg sendte klage.