Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Alt gikk fort og uten problemer.
Har topp forsikring men ingen dekning på glass. Fikk ingen erstatning på misfarget terasseglass.
Jeg bil anbefaler til andre i familie og andre som.
Dårlig oppfølging, feilinformasjon, vanskelig å komme frem på telefon. Veldig misfornøyd og kommer til å bytte selskap.
Responstid veldig bra. :) Å saken vart fikset med en gang. Dette var da å bytte en skjerm på en mobiltelefon, iphone.
Det er logisk om en erstatter et gammelt produkt med ett nytt, med høyere verdi, at en foretar avkorting da meningen med forsikring er å få erstatning for det tapte. Generelt har jeg vært veldig fornøyd, spesielt med mine bygningsforsikringer. Likte veldig godt at selskapet stiller opp med en takstmann som også prosjekterer og foretar selve reperasjonen, dette er et godt konsept. Når det gjelder Innboforsikringen og skade på en av tingene mine så er det ulogisk å avkorte. Men det er ulogisk å avkorte en reperasjonskostnad, da det som oftest ikke gir noe verdiøkning annet enn å reparere selve skaden. Siden denne forsikringen er knyttet til medlemsskapet i LO, så tenker jeg nå å si opp medlemsskapet. Det er bare trist at Sparebank1 forsikring er blitt slukt opp av DNB. DNB ødela først Postbanken, og nå ser det for meg ut som om de går løs på det som i sin tid hette Samvirke. DNB har aldri tilført noe bra i livet mitt!
Det var enkelt og greit å registre sin sak og fikk ganske raskt svar og behandlingstiden tok ikke så lang tid.