Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Responstid veldig bra. :) Å saken vart fikset med en gang. Dette var da å bytte en skjerm på en mobiltelefon, iphone.
Det er logisk om en erstatter et gammelt produkt med ett nytt, med høyere verdi, at en foretar avkorting da meningen med forsikring er å få erstatning for det tapte. Generelt har jeg vært veldig fornøyd, spesielt med mine bygningsforsikringer. Likte veldig godt at selskapet stiller opp med en takstmann som også prosjekterer og foretar selve reperasjonen, dette er et godt konsept. Når det gjelder Innboforsikringen og skade på en av tingene mine så er det ulogisk å avkorte. Men det er ulogisk å avkorte en reperasjonskostnad, da det som oftest ikke gir noe verdiøkning annet enn å reparere selve skaden. Siden denne forsikringen er knyttet til medlemsskapet i LO, så tenker jeg nå å si opp medlemsskapet. Det er bare trist at Sparebank1 forsikring er blitt slukt opp av DNB. DNB ødela først Postbanken, og nå ser det for meg ut som om de går løs på det som i sin tid hette Samvirke. DNB har aldri tilført noe bra i livet mitt!
Det var enkelt og greit å registre sin sak og fikk ganske raskt svar og behandlingstiden tok ikke så lang tid.
Unødvendig byråkratisk prosedyre for å få sendt inn skadet telefon. Tok flere dager å få tilsendt fraktbrev pga feil info fra saksbehandler. Tilsammen over 14 dager for å få returtelefon. Måtte selv kontakte Eplehuset, hvor vi fikk hjelp. Mener slike småsaker kan ordnes via en app, og bedre avtaler. Egenandel på 1000 nok, er forøvrig i friskeste laget.
Når jeg meldte skaden, fikk jeg et skadenummer. Når jeg oppga dette til verkstedet, var det ukjent. På henvendelse til Fremtind, fikk jeg til svar at jeg IKKE skulle bruke dette? Måtte derfor selv kontakte DNB hvor motparten var forsikret, da ble det ordnet på minutter. Ikke glem service, er min tilbakemelding.
Fikk tilbakebetalt Low Fare flyreise som ble avbestilt etter anbefaling fra Fremtind. Vet de har hatt mye på seg i forbindelse med COVID-19, men mener likevel de kunne brukt noe kortere behandlingstid, siden jeg avbestilte på deres oppfordring (var flyreise med Norwegian til Italia, bestilt i februar og avbestilt i april. Tilbakebetaling i juli)
Veldig fornøyd, rask og effektiv behandling, og oppgjør etter 2 dager.