Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å melde skade. Rask utbetaling. God informasjon.
Innmelding av knust mobilskjerm gikk fort å registrere. Fikk tilbakemelding med en gang og pengene var på konto i løpet av et par dager. Kjempefornøyd med rask behandlingstid.
Hele prosessen fra melding om skade frem til utbedret skade gikk raskt, effektivt og helt uten noen form for problemer. Sitter igjen med en følelse av og bli godt ivaretatt :)
Bare positive erfaringer her også. Hyggelige folk som hjalp på en veldig god måte.
Fremtind brukte over tre måneder på å behandle en enkel flyreise-avbestilling. Jeg skjønner at pandemien satte dem i en utfordrende situasjon, men SÅ lang tid bør det likevel ikke ta. Jeg fikk heller ikke svar på epost eller kundebehandlers telefonnummer.
Mister ikke din plass i køen(nr 80+), men ringer aldri tilbake. Kunde i mange år, men får ikke kontakt når det er behov.