Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind brukte over tre måneder på å behandle en enkel flyreise-avbestilling. Jeg skjønner at pandemien satte dem i en utfordrende situasjon, men SÅ lang tid bør det likevel ikke ta. Jeg fikk heller ikke svar på epost eller kundebehandlers telefonnummer.
Mister ikke din plass i køen(nr 80+), men ringer aldri tilbake. Kunde i mange år, men får ikke kontakt når det er behov.
Meget profesjonell behandling av innmeldt skade. Rask og hyggelig håndtering.
Etter at forsikringsselskapet har sjekket min journal hos fastlege har jeg fått økning i pris på forsikring pga allergisk rinitt og forklaring på at dersom det skjer noe med hode mitt, jeg kommer ikke til å få noe utbetaling. Så hva er poenget med forsikring da. En ting til, i disse koronatider avlyser bedriften min utleie av leiligheten i Spania pga korona i sommer og da avlyser jeg flybilletter og ekstra opphold. Regjering sier at Spania er nå grønn, men at de fortsatt fraråder utenlandske reiser hvis de ikke er strengt nødvendige. Jeg opplever at dette tolkes i favør til forsikringsselskapet og ikke kunde til å ikke refundere pengene og da blir tap i 21000kr på meg selv om jeg har bestilt reise i januar 2020 før korona. I tillegg er jeg nå syk, mulig korona og skulle reist om 10dager. Jeg er veldig skuffet og føler at jeg bortkaster penger (4000kr i mnd) på ubrukelig forsikring.
Kjapt og greit, ikke noe nøling når saken var i henhold til forsikringsavtale.
Fikk raskt hjelp og oppgjør. Det kan ikke bli bedre. Ikke rart at tilfredshet er topp år etter år. Fortsett slik.
Yter service fra ende til annen. Kan ikke finne noe å sette fingrene på. Veldig fornøyd.