Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg fikk en steinsprut i frontruten på bilen, som utviklet seg til en sprekk, ringte jeg inn og fikk jeg beskjed om å kjøre til et glassverksted, hvor ruten ble byttet, en uke etterpå fikk jeg regning for ruta og bytte selv om jeg hadde fylt ut skadeskjema og har full kasko, så ringte jeg inn på nytt, der jeg traff en arrogant kundebehandler som fortalte meg at frontruten ikke dekkes av forsikringa. Etter det jeg vet er det glass forsikring i kasko, men ikke her! Så her blir det bare å bytte forsikringsselskap!!!
Husk ikke bremse for fotgjenger, da du må dele skyld med vedkommende som holder for liten avstand, og kjører inn bilen din bakfra.
Veldig fornøyd med Fremtind. De gangene jeg har hatt bruk for de har de vært veldig imøtekommende.
Rask svar ved henvendelse, god behandling og hjelp ved skade.
Dårlig dekning på den beste båtforsikringen. Lang behandlingstid og måtte purre på avklaring i saken.
Som nevnt, rask, forståelsesfull og profesjonell saksbehandling!
Alt i håndtering var ok, men det tok lang tid med utbedring av skaden.