Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind øker priser uten god forklaring og uten å sende varsel. De sender bare en faktura hvor de tydeligvis håper at kunden ikke sjekker pris. Denne gang økte prisen med 19% uten at de kan forsvare det med økte kostnader til skade-utebetalinger. Dette er arrogant og dårlig kundebehandling.
God og effektiv behandling av bilskade. Rask service og oppgjør med verksted og meg.
Det eneste minus er at banken på Bardufoss ble nedlagt mistet dermed den nærhet til di som jobbet der Personlig kontakt er meget viktig
Rask og effektiv saksbehandling med rapportering på nettet. Viste fleksibilitet mtp valg av verksted.
elendig kundeservice, fikk aldri vite noe om hva som skjedde under saken å fikk sjeldent ett skikkelig svar når jeg ringte
Min erfaring med Fremtind Forsikring har så langt vært utmerket. Jeg ble møtt med vennlighet og velvilje.
Ble syk på reise og fikk ikke hjelp pga at behandlingene ble utført etter jeg kom hjem :) Ble kostbart for meg som er student når jeg måtte betale alle behandlinger selv + betale på denne reiseforsikringen som jeg skaffet meg for å ikke havne i en slik situasjon. Skulle tro en topp reiseforsikring som skal gjelde idet jeg går ut døra hjemme skulle stille opp den dagen jeg trengte dem men neida! «Fra man går ut døra hjemme» er iværtfall bare lureri.