Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble syk med korronna på ferie og måtte være 1 uke i karantene på et hotellrom. Ringte forsikringen for å høre hva jeg skulle skaffe av dokumentasjon, oppgjøret kom fort og greit etterpå.
Ble syk på reise i Mexico, og meldte det inn med engang. Ble ringt opp kl 03:00 på natten, og telefonen ble følgelig ikke tatt. Fikk så en e-post om at jeg kunne ringe på tidspunkt som kun var tilgjengelig midt på natten (lokal tid). I e-posten var det ingen informasjon med krav til behandling/testmetode. Når jeg så kommer hjem blir kravet avvist fordi jeg har brukt feil testmetode (til tross for at denne er godkjent og foretrukket av norske helsemyndigheter). Når jeg så stiller spørsmål til dem viser de til vilkårene. Når jeg så påpeker at kravet de har stilt ikke er hjemlet i vilkårene får jeg beskjed om at jeg kan klage, og de nekter å svare på spørsmål. Resultatet er at jeg nå begynner prosessen med å flytte forsikringsporteføljen min.
Imøtekommende og hyggelige kundebehandlere som prøver å forstå kunden sine utfordringer.
Veldig raske og venlige kundebehandlere. Veldig lett og få leiebil. God service på verkstedet. Alt i alt veldig fornøyd.
Fornøyd med forsikringen av min hund. Ellers alt bra
Avhengig av at alle dokumenter blir sendt. Da er det viktig å ta vare på alle bilag.
Elendig service, ble sendt videre til Telenor på en sak som reiseforsikringen skulle dekket.