Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt av en totalt uinteressert kundemedarbeider. Ikke hjelpsom og sumlet med både klokkeslett og detaljer. Avbrøt med stadig midt i setninger da jeg snakket. Forventer at man skal bli møtt med vennlighet, service og hjelpsomhet når man ringer å skal ha hjelp. Man lærer seg hvordan man skal bemøte kunder på 1 året på videregående da dette er 1 års pensum. Men er visst noen som ikke har fått med seg dette. Anbefaler ikke noen til å velge de som selskap. Finnes så mye annet som er bedre, det man blir bemøtt slik man skal bli møtt av en kundemedarbeider.
Bare gode erfaringer med Fremtind forsikring. Rask respons på skademelding, tydelige tilbakemeldinger på hvilke opplysninger de trenger for å behandle saken. Noe lang saksbehandlingstid, men i vårt tilfelle var ikke det noe problem.
Dårlig erfaring. Har hatt flere forsikrinselsker tidligere og ikke opplevd maken til dere. Bytter selskap over påske.
Rask elektronisk behandlingstid, med god info om prosessen videre. Mail med papirer, for utskrift, til innsendelse av produktet, kom kjapt. Sendte produktet på en fredag, og mottok produktet neste fredag, ferdig reparert😀. Alt i alt så bra, som en kan forvente👍
Enkelt og greit, fikk link til saken rett i min side, la inn alt på kvelden, neste morgen kom det sms om at saken var ferdig og at pengene var på vei. Veldig fornøyd.
Veldig bra service hyggelig kundebehandler og kort behandlingstid
Har prøvd å fremme et enkelt krav for en reisetur. Sendte dem alt informasjon. får 2 uker etter fristen en telefon fra Fremtind fra ett nummer markert som spam. Tekstmeldinger som følgte deretter be meg å ringe ett annet nummer fordi dem trenge flere opplysninger. Når jeg ringer dette nummeret blir det mange å velge mellom mens ingen av dem sender meg til en person som kan behandle saken. Det avslutter med ny tekstmelding med link til fremtinds webside der de påstår at de fleste svar kan finnes der og da. Det eneste som er lett hos fremtind å få til er å ordne en ny forsikring!!! deretter blir en behandlet som trash. kommer til å si opp forsikring etterpå. Korte versjonen: Håpløs.