Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons, men skuffende at ingenting av skaden ble dekket av forsikringen. skjønner at et gammelt tak som springer lekk, ikke dekkes av forsikringen, men denne saken burde, jfr mitt skjønn dekkes. hyggelig og grundig takstmann da
Har vært kunde her i mange år men å gå fra 27000,- til nesten 46000.- på et år, den er for drøy. Når husforsikring uten skade siste årene stiger med 33% på et år kallet jeg det svindel. Båt og henger ca 20%. Greit jeg har hatt 2 skader på bil men å øke forsikringen på den med 149% blir helt feil for meg. Tok en telefon og sparte meg 15000.- blir aldri kunde her igjen.
Det var kvikk saksbehandling. Skadenummer kom etter få minutter slik at verksted fikk opplysningene de trengte. Jeg betalte min egenandel og jeg har forstått det slik at verkstedet fikk sitt oppgjør fort. Tilbudet om leiebil kom omtrent i første setning fra saksbehandler som gav uttrykk for at dette tok de seg av slik at jeg ikke skulle bli heftet. Hvis en skal trekke inn noe negativt så er det litt for mange tastevalg i menyen. Har ikke noen problemer med å anbefale Fremtind basert på mine erfaringer.
Rask og grei behandling av saken. Utmerket oppfølging av saken underveis.
Bra kundeservice. Jeg har fått bra Hjelp fra kundeservice.De er rask,effektiv og dyktig..
Så langt er det nok det beste selskapet på merkede for meg på alle måter. raskt oppgjør på skader ,
Raske tilbakemeldinger på mail. Lett forståelig hva som krvdes av dokumentasjon og et for meg godt resultat.