Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske tilbakemeldinger på mail. Lett forståelig hva som krvdes av dokumentasjon og et for meg godt resultat.
Bare positivt å si om sparebank 1 forsikring. Enkle å greie oppgjør
Sendte skademelding for knust glass på min mobil. Fikk beskjed samme dag om hvor jeg skulle levere min telefon. Leverte den,og fikk den tilbake etter 1 uke. Veldig fornøyd. Finn
Prisen på bilforsikringen har tredoblet seg på noen år uten at vi har fått noe varsling om økningen eller hva den påvirkes av
Har bare godt å si, ble behandlet profesjonelt, og var behagelig opplevelse pr tlf.
Anbefaler feil forsikring mtp mitt behov. Dyrere år for år.
Vi har flere erfaringer med Fremtind, og samlet sett har vi dannet oss en oppfatning om at de er mer eierorienterte enn kundeorienterte. De er tunge og vanskelige. Vi sa opp den private avtalen vår med Fremtind, og er veldig fornøyd med det, men siden vi også er LO-favør kunder, må.vi dessverre fortsatt forholde oss til dem. Hadde vi hatt muligheten, hadde vi også kuttet dem ut som underleverandør.