Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kun bortforklaringer, ringte ikke tilbake. Ikke noe interesse for å hjelpe meg videre. Fortalte meg bare hva jeg ikke kan få hjelp til.
Meget for. Nøyd med oppføling av saken. og god kunde behandling
Fort og enkelt oppgjør. Produktet kunne ikke repareres, men fikk direkte oppgjør.
Raskt oppgjør. Lett å få oppnå kontakt med FREMTIND. Rask responstid. Ingen egenandel når to eller flere har kollektiv hjem forsikring.
Fremtind er vanskelige å komme i kontakt med, både på nett og telefon. Og ikke spesielt hyggelige i oppfølgingssaker heller. Jeg forventer å få hjelp og råd når noe skjer, men de var bare vanskelige og hadde ingen medfølelse. Dette gjaldt ikke utbetaling - bar spørsmål om hva vi burde gjøre i en spesiell sak, så jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke kunne være mer behjelpelige. Og så kan de ikke hete Fremtind OG Sparebank 1 på en gang. Det er håpløst å søke opp sine egne sider.
Når skaden desverre er et faktum, så er det superenkelt å melde inn til Fremtind Forsikring! Skadeskjema er oversiktlig og enkelt å gjennomføre. Raskt tilbakemelding og god oppfølging fra selskapet.
God oppfølging med info underveis. Ryddig opplegg.