Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk veldig god behandling. Det eneste var at det tok veldig lang tid for å få kontakt med dere via telefon. Derfor meldte jeg over nettet.
Fikk kjemperaskt oppgjør for min skade anbefales på det sterkeste.
Vi dårlig behandling av min sak. Jeg vi erstatning for samme pris som jeg betale for bilen min. Men nå på den Corona situasjonen er det vanskelig å kjøpe bil med me pris.
Min erfaring er utelukkende positiv. Kommer til å bli værende i selskapet.
Imøtekommende, løsningsorientert. Ville bruke brukte deler, fint med gjenbruk, men ikke på min bil. Problemer ble løst underveis på en fin måte.
Jeg håper å raskt og positivt gjennomgå våre saker. Jeg tror du ikke vil mislykkes.
Bra selskap! Savner kommunikasjon vedr siste sak. Kan ønske meg å bli oppringt en gang i året.