Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syns jeg fikk rask kundebehandling og god service. Det eneste negative er at det kunne vært flere verksteder å velge mellom.
Skjema var greit nok. Men dataen ville ikke samarbeide. Vi måtte ta det manuelt med megler. Det var intet telefon nummer å ringe for å få hjelp.
det har ikke vært noe problem med oppgjør eller dialog når vi var uheldige
Dyktig saksbehandler som gjorde prosessen meget enkel!
Fremtind Forsikring behandlet min reiseskade/uhell med respekt og medfølelse. Når saken ble litt komplisert utfra regler som tilsa at det falt utenfor regelverket til forsikringen, så valgte de likevel å gi noe erstatning for økonomiske utfordringer til meg som skadelidende.
Dyrt, flyttet til Storebrand. Betaler nå 20 tusen mindre i året for tilnærmet samme forsikringer.
Enkelt brukergrensesnitt for melding av skade. Rask behandlingstid