Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar og god kundebehandling. Imøtekommende saksbehandler
Rask og ryddig behandling av skadesaken uten komplikasjoner 👍
Superrask behandling av saker , stor fornøyd med forsikringsselskap
2 gang på 3 år har jeg fått vannlekkasje, begge gang sender de samme takstmann, og begge gang avslår de følgeskader på 1 uke! Aldri opplevd så dårlig kundebehandling og profesjonalitet hos ett forsikringselskap! Føler takstmann er kjøpt og betalt for å spare de penger. Her foreligger det beviser som knuser takstmann sin rapport, og de nekter og la en uavhengig 3 part går igjennom saken, og bruker kun sin egen fagmann. Sier bare styr unna fremtind forsikring!!!!
Telefonen kunne ikke repareres (den kunne heller ikke brukes) og jeg var nødt til å kjøpe ny tlf. mens den ødelagte var inn til sjekk. Fremtind tilbyr kun erstatningsenhet - dvs. samme modell som den ødelagte, som er 5 år siden den kom. Jeg ønsker heller kontantoppgjør, noe Fremtind kan velge å tilby, men ikke gjør. If hadde gjort et kontantoppgjør (kr. 10 000). Dette er bekreftet.
Ikke annet å si enn at dette er garantert den beste forsikringen en kan ha
Rask og god oppfølging og oppgjør meget raskt på konto