Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid har gode avtalevilkår, det er lett å melde en skadesak og det går veldig fort å få en tilbakemelding. De er prisgunstige og en seriøs aktør i markedet.
Veldig bra å få telefonnummer i utlande, til lege, sykehus osv. Når mann lander i ferielandet! God hjelp på telefonen! Rask hjelp med å avslutte saken når vi kom hjem!
Når men aldri har hatt skade og når man får vann i uinnredet kjeller fra grunnvann som ikke har sine naturlige veier å renne vekk,for grunnen under har frosset og vannet trenger inn i uinnredet kjeller rom. Man melder skade og får ikke dekket eller hjelp til hvilke tiltak,kun beskjed om at vi må drenere, dette gjelder gammelt hus med steinsatt grunn med støpt grunnmur på andre halvpart. Der det er uinnredet kjellerrom er det drenering.
Ville bare undersøke litt om uhellet vi hadde litt tidligere i sommer ? Synes det er enklere med telefon. Men fikk kontakt med en hyggelig person på chat. Ble litt stresset fordi jeg er en kommunikasjon som jeg ikke trives med. Men likevel enkelt da den dokumentasjon som trengtes ble sendt med og saksbehandlingen unnagjort på et par timers tid. Hjertelig takk.
Rask behandling, raskt oppgjør. Rett og slett enkelt
Jeg ble trodd og saken ble veldig greit løst og alle forventninger ble innfridd. Veldig fornøyd med resultatet.
Raskt og enkelt oppgjør! Lyn og torden pluss kraftige vindkast ødela en stor markise.