Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at skaden oppsto fikk vi raskt kontakt med saksbehandler som forstod saken.
Meldte skaden, fekk tlf og skadenummer, tlf fra SOS, etter å ha sendt inn kvitteringer gjkk det 2 dager så var pengane på konto. Effektivt.
Fikk ikke i pose og sekk her nei. Men fair enough. Skal sjekke hvor mye det koster og komme tilbake til dere om det overstiger egenandelen.
Har forsikringen gjennom LO og vurderer sterkt å bytte. Dårlig service, klarer ikke å gi all info om skadeoppgjøret i en Mail. Må etterspør og klage for å få svar. Selv om varen er dyrere enn grensen så avviser de saken. Betaler for ingenting.
Rask tilbakemelding og hurtig oppgjør etter telefonsamtale for å gi nødvendig dokumentasjon.
Elendig selskap! Alt var dårlig Forferdelig service. Dårlige betingelser. Frekk kundeservice.
Alt topp og profft med rask feedback fra folk på epost og tlf. Melde Skade web funker fint også.