Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask sakshandsaming og raskt oppgjer.. pengane på konto etter 2 dager.
Saksbehandler må bli bedre og må kunne stole mer på kunden, i mitt tilfelle snakket vi om små penger.
Ingen oppfølgning eller kommunikasjon, veken mellom forsikringsselskap og verksted og til meg som kunde- bilen stod på verksted unødvendig lenge.
Leverte på Internett og fikk dagen etter at saken er ferdigbehandlet. Pengene på konto neste dag
Raskt og enkelt å søke og raskt gjort å få erstatning.
Hadde det vært mulig og bytte så hadde jeg valgt et annet selskap, er bundet pga fagforening.
Fikk den hjelp jeg trengte denne gang. Har fått utmerket hjelp tidligere ved bilskade. Møtte hver gang hyggelige og hjelpsomme saksbehandlere, men som sagt tok det tid med svar på den siste forespørselen der saksbh skulle først høre med verkstedet