Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt to saker meldt inn til fremtind, men berre ei der vi måtte ringe å få råd. Vedkommande vi prata med var veldig flink å veilede, og samtidig roe ned den stressa bileigeren. Andre saka blei enkelt fiksa via nettsida.
Fremtind ordner opp kjapt ved tyveri av sykkel osv, men er der overhodet ikke ved tyngre saker som fukt-råte-skadedyr som skyldes håndverkerfeil selv i et relativt nytt hus. Selv med den aller beste forsikringen, inkludert fukt/råte/skadedyr-tillegget, er det ingen hjelp å få selv om huset er fult av maur, og det avdekkes betydelige fuktproblemer som vil medføre råte med tiden. Vi ender med et stort 7-sifret beløp i reparasjoner der en god forsikring i alle fall ville hjulpet oss med en andel av kostnadene, men vi har til nå oppnådd erstatning tilsvarende kostanden for en stk råtten 2"4-planke. Veldig lite fornøyd da dette ødelegger mitt forhold til både lokal bank (som selger forsikringen) og Fremtind.
Rask og enkelt. Fylte ut forsikringsskjema, ble kontaktet etter kort tid. Sendte inn dokumentasjon etterhvert. Veldig raskt oppgjør😃
Hurtig å svare og god informasjon i forbindelse med skadesak. Dårlig med info da verdisak gikk ut av bonus ordning
Stort sett rask responstid. Vil anbefale å samkjøre DNB kunder med NOR kundene
God og snar saksbehandling/tilbakemelding. Hyggelige folk og snakke med som gir en god veiledning
*Når det først blir kontakt, er det rask og grei saksbehandling. *Opplevde skjema-/infomengden uoversiktlig. Jeg er nok ikke god på "oppskrifter" *Ovennevnte Jeg har en sak under reise . Det var enklere å finne frem der.